Продавець РОСТ розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
100 відгуків
emoji-quarantineІнтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!
promo_banner
Запчасти, комплектующие, ремкомплекты от ООО "РОСТ"
+380 (68) 705-55-53менеджер Катерина
Додати відгук

Витік масла з ТКР : причини та способи усунення.

Витік масла з ТКР : причини та способи усунення.

Витік масла з турбокомпресора: причини та способи усунення.

Найбільш часто власники турбованих машин звертаються до нас і нашим колегам зі словами «турбіна погнала масло, відремонтувати скільки буде коштувати, а є така нормальна беушна?». Далі вибирається який-небудь варіант по тексту або ставиться заглушка. Але насправді причиною витоку масла в більшості випадків є не турбокомпресор, а неправильна його установка або неправильні обслуговування і експлуатація двигуна. Щоб зрозуміти з-за чого ж «турбіна погнала масло» розглянемо наступні моменти:

  1. Масло всередині турбокомпресора
  2. Ущільнення
  3. Масло у впуску/випуску компресора
  4. Олія на виході з компресора
  5. Витік масла в компресорі карбюраторного двигуна
  6. Олія на виході з турбіни

Масло всередині турбокомпресора

Масло під тиском через напірну магістраль подається в корпус турбокомпресора. Проходячи через підшипники з великою швидкістю, масло змішується з повітрям. На виході з підшипників масло, змішане з повітрям, представляє собою вже певну піну, яка під дією сили тяжіння спочатку стікає вниз корпусу турбокомпресора, а потім по зливній магістралі в масляний піддон двигуна. Якщо на її шляху виявиться яка-небудь перешкода, то вона почне збиратися в корпусі турбокомпресора. Коли рівень олійною піни перевищить рівень ущільнень, масло почне надходити в корпуси турбінного і компресорного коліс через проміжок в ущільнювальному кільці.

Ущільнення

Найбільш частою помилкою в уявленнях про турбокомпресорі є подання про призначення ущільнень зі сторін турбінного і компресорного коліс. Основним призначенням цих ущільнень є запобігання потрапляння газів під високим тиском в корпус турбокомпресора і далі в картер двигуна. Той факт, що ці ущільнення не дають маслу потрапляти в корпуси турбінного і компресорного коліс, вторинний. Турбокомпресора деяких моделей виробляються навіть без ущільнення з боку турбінного колеса. Майже у всіх випадках витік масла з турбокомпресора не є наслідком порушення ущільнень, хоча існують і винятки з цього правила.

Масло у впуску/випуску компресора

Причиною деяких «витоків» є повітряний фільтр. У повітряному фільтрі(мокрого типу) з вже забрудненою олією або недостатньої ємності повітря, що проходить через нього з великою швидкістю, може захоплювати краплі олії і нести їх в корпус компресора. Такаями «витік» можна спостерігати тільки на виході з компресора, а щоб її усунути необхідно замінити або масло в фільтрі, або замінити фільтр на інший.

Олія на виході з компресора

Повітряний фільтр сухого типу після тривалої роботи забивається частинками пилу, його опір збільшується і відповідно збільшується падіння тиску на ньому. З'являється невеликий вакуум на вході в компресор. Цей вакуум ніяк не впливає на витік масла, якщо двигун працює при середніх або великих навантаженнях, тому що за компресорним колесом існує надлишковий тиск. При роботі двигуна на холостих обертах або при малих навантаженнях вакуум утворюється не тільки на вході в компресор, але на виході з нього. Якщо такий стан триватиме деякий час, то масло почне высасываться з корпусу турбокомпресора і потрапляти у впускний колектор двигуна. Рішення такої проблеми досить просте. Можна встановити датчик між повітряним фільтром і турбокомпресором, який буде показувати коли необхідно замінити фільтр, або проводити заміну фільтра у відповідності з вимогами виробника авто.

Витік масла в компресорі карбюраторного двигуна

Турбокомпресор, встановлений на карбюраторному двигуні перед карбюратором, комплектується механічним(зазвичай карбоновим) ущільненням. Таке ущільнення не дозволяє потрапляти маслу в колектор навіть при різкому скиданні газу(закриття дросельної заслінки), яке веде до різкого створення вакууму на впуску в турбокомпресор. Будь-який витік масла на виході з компресора в такій конструкції свідчить про несправність ущільнення.

Олія на виході з турбіни

Зазвичай витік масла на виході з турбіни свідчить про проблеми в дренажній системі. Що змушує підніматися масляну піну вище рівня ущільнень. Необхідно переконатися в тому, що зливна гидролиния знаходиться у вертикальному положенні(максимально допускається 35градусное відхилення від вертикального положення), і що вона не має загинів, в яких може збиратися масло. Також необхідно переконатися в тому, що зливна гидролиния приєднується до двигуна в такому місці, яке не створює додаткового опору течії масла і знаходиться вище рівня масла в картері.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner