Характеристики пошкоджень деталей ТКРа

1.Численні пошкодження лопаток компресорного колеса.Причина: Потрапляння сторонніх придметов.При ремонті необхідно замінити компресорне колесо на нове. 2.Численні пошкодження лопаток турбінного колеса.Причина: Потрапляння сторонніх предметів.При ремонті необхідно замінити вал на новий. 3.Застосування герметиків веде до того , що зменшується площа прохідного перерізу каналу подачі масла в ТКР. 4.Підвищений знос шийки вала. Причина:Кількість масла, що подається в ТКР, менше необхідного.При ремонті можливо доведеться замінити вал на новий. 5.Значний нерівномірний знос шийки вала.Причина: Брудне масло. При ремонті необхідно вал замінити на новий. 6.Значний нерівномірний знос підшипника.Причина:Брудне масло.При ремонті всі підшипники замінюються на нові. 7.Пригоріла масло в масляних каналах підшипників (для порівняння лівий підшипник чистий). Причина: Перегрів двигуна.При ремонті всі підшипники замінюються на нові. 8.Пригоріла олія на поверхні вала.Причина перегревдвигателя або різке вимкнення двигуна.При ремонті вал очищається від цього нагару. 9.Наскрізні тріщини в корпусі турбінного колеса. Причина:Перегрів корпусу.При ремонті корпус необхідно замінити на новий.
- Диски зчеплення, корзини зчепленняЯкщо на старті автомобіля з'явилися ривки або спостерігається непропорційний набір швидкості, то необхідно подивитися на диск зчеплення, так як цілком імовірно, що його пора замінити.Диски зчеплення, корзини зчеплення